در روزهای عادی، سفارش‌ طبق توضیحات زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند روزهای تعطیل یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق توضیحات زیر صورت نگیرد.

نحوه ارسال کالاها در سایت خرازی یاسر در حال حاضر به سه روش زیر صورت می گیرد:

ارسال به روش پیک موتوری(تهران):

در این روش ارسال که از طریق پیک موتوری صورت می گیرد ، لازم به ذکر است که در این روش ارسال فقط در تهران امکان پذیر است پس از ثبت سفارش و ارسال کالا برای شما , شماره پیک ارسال می شود شما می توانید وضعیت مرسوله را از طریق تلفن بررسی نمایید.

ارسال توسط شرکت تیپاکس (شهرستان ها ) :

در این روش ارسال مرسولات توسط شرکت تیپاکس ارسال شده و پس از ارسال پیامک از جانب این شرکت برای شما ارسال خواهد شد. و هزینه ارسال در هنگام تحویل بسته از شما دریافت می گردد. می توانید از طریق لینک زیر مرسولات خود را پیگیری نمایید:

https://tipaxco.com/tracking

ارسال توسط باربری (شهرستانها) :

این روش ارسال برای برخی از محصولات خاص ویا سفارشات با حجم و تعداد بزرگ استفاده شده و با نام “پس کرایه (باربری)” در هنگام ثبت سفارش نمایش داده می شود. در این روش ارسال ، مرسوله توسط باربری (نسبت به شهر مورد نظر باربری فرق میکند) ارسال شده و هزینه ارسال در هنگام تحویل بسته از شما دریافت می گردد.

نکات

-تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافی نت ، کافه ، رستوران و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل دقیق و قابل استناد باشد.

-زمان تحویل کالا در شهر تهران کمتر از ۲۴ ساعت خواهد بود.

-در صورت ابهام و یا داشتن هر سوالی می توانید از طریق ارسال  ایمیل با ما در ارتباط باشید.